Tłumacznie pochodzi z translate.google.com.
Oficjalna wersja angielska portalu w przygotowaniu.

GTranslate

English French German Italian Portuguese Russian Spanish

Zmiana rozmiaru tekstu

-A A +A
ACCESS UPJP2

Patronaty naukowe

Wirtualny spacer

Uczelnia w mediach

Konfiguracja poczty

Konfiguracja poczty

Ustawienia klientów poczty dla domeny upjp2.edu.pl:

Nazwa serwera POP3: pop.gmail.com SSL port: 995
Nazwa serwera SMTP: smtp.gmail.com SSL port: 465
Login: nazwa@upjp2.edu.pl
Hasło: przyznawane przez administratora sieci
Należy zaznaczyć opcję "serwer wymaga uwierzytelnienia"

Szczegółowe informacje dotyczące ustawień programów pocztowych

Dla domeny cyf-kr.edu.pl:

Nazwa serwera POP3: kinga.cyf-kr.edu.pl port 110
Nazwa serwera SMTP: kinga.cyf-kr.edu.pl port 587
Login: nazwa
Hasło: przyznawane przez Biuro Informacji i Promocji

Szczegółowa instrukcja

Z kont można też korzystać za pomocą interfejsu webmail:
Dla kont upjp2.edu.pl
Dla kont cyf-kr.edu.pl
Dla kont upjp2.edu.pl na serwerach google

Uproszczona konfiguracja Outlook Express:

1. Należy pobrać plik pop.gmail.com.iaf i zapisać go np. na pulpicie
2. Uruchomić Outlook Express i z górnego menu wybrać Narzędzia -> Konta -> Importuj i wskazać plik pop.gmail.com.iaf
3. Zaznaczyć konto pop.gmail.com i wybrać właściwości:

4. Wpisać Imię i nazwisko, adres email, wybrać OK i Zamknij
5. Podczas następnego sprawdzania poczty pojawi się pytanie o nazwę użytkownika i hasło.

UWAGA: nazwę konta podajemy wraz z @upjp2.edu.pl

Z poczty można również korzystać pod adresem http://www.google.com/a/upjp2.edu.pl do czego gorąco zachęcamy ze względu na nowe funkcjonalności (czat, aplikacje google)

Pod tym adresem znajdują się także narzędzia pozwalające zmienić lub odzyskać hasło, etc.

Przekazywanie poczty na inne konto e-mail:

W prawym górnym rogu aplikacji Gmail znajduje się ikona ustawień, należy wybrać ustawienia poczty.

Nastepnie należy wybrać zakładkę "Przekazywanie..." i "Dodaj adres do przekazywania dalej".

Należy wpisać adres e-mail, na który ma przychodzić poczta i zaakceptować to ustawienie klikając w odpowiedni odnośnik, który otrzymamy w osobnej wiadomości e-mail.

Pobieranie poczty z innych kont:

W prawym górnym rogu aplikacji Gmail znajduje się ikona ustawień, należy wybrać ustawienia poczty.

Nastepnie należy wybrać zakładkę konta i "Dodaj konto, którego jesteś właścicielem"

Należy wpisać adres email i uzupełnić hasło, po czym wpisać kod, który zostanie wysłany na nasze stare konto. Od tego momentu możemy pobierać i wysyłać pocztę ze starego adresu.