Tłumacznie pochodzi z translate.google.com.
Oficjalna wersja angielska portalu w przygotowaniu.

GTranslate

English French German Italian Portuguese Russian Spanish

Zmiana rozmiaru tekstu

-A A +A
ACCESS UPJP2

Pracownik

dr Tatiana Krawczyńska-Zaucha

Zatrudnienie:
Wydział Filozoficzny – asystent

Email: tatiana.krawczynska-zaucha@upjp2.edu.pl

Strona internetowa: http://sedmo.pl/

Afiliacje:
- Katedra Filozofii Społecznej i Polityki

Prowadzone zajęcia(rok akademicki 2017/18):

- Filozofia komunikacji; [w ramach:] Wykład monograficzny (kierunek: Filozofia; tryb: stacjonarne; rok: III; semestr: zimowy; rodzaj zajęć: wykład)

- Poziomy pracy z klientem i pytania w coachingu (kierunek: coaching; tryb: stacjonarne; rok: I; semestr: letni; rodzaj zajęć: wykład)

- Filozofia komunikacji; [w ramach:] Wykład monograficzny (kierunek: Filozofia; tryb: stacjonarne; rok: I; semestr: zimowy; rodzaj zajęć: wykład)

- Filozofia komunikacji; [w ramach:] Wykład monograficzny (kierunek: etyka stosowana; tryb: stacjonarne; rok: II; semestr: zimowy; rodzaj zajęć: wykład)

- Filozofia komunikacji; [w ramach:] Wykład monograficzny (kierunek: filozofia a chrześcijaństwo; tryb: stacjonarne; rok: II; semestr: zimowy; rodzaj zajęć: wykład)

- Filozofia komunikacji; [w ramach:] Wykład monograficzny (kierunek: filozofia systematyczna; tryb: stacjonarne; rok: II; semestr: zimowy; rodzaj zajęć: wykład)

- Filozofia komunikacji; [w ramach:] Wykład monograficzny (kierunek: filozoficzne podstawy nauk kognitywnych; tryb: stacjonarne; rok: II; semestr: zimowy; rodzaj zajęć: wykład)

- Konwersatorium z coachingu w j. obcym: mentoring II (kierunek: coaching; tryb: stacjonarne; rok: II; semestr: letni; rodzaj zajęć: ćwiczenia)

- Etyka coacha I (kierunek: coaching; tryb: stacjonarne; rok: II; semestr: zimowy; rodzaj zajęć: wykład)

- Kompetencje coachingowe II (kierunek: coaching; tryb: stacjonarne; rok: II; semestr: zimowy; rodzaj zajęć: wykład)

- Kompetencje coachingowe I; [w ramach:] Wykład monograficzny (kierunek: Filozofia; tryb: stacjonarne; rok: III; semestr: zimowy; rodzaj zajęć: wykład)

- Kompetencje coachingowe I; [w ramach:] Wykład monograficzny (kierunek: Filozofia; tryb: stacjonarne; rok: I; semestr: zimowy; rodzaj zajęć: wykład)

- Kompetencje coachingowe I; [w ramach:] Wykład monograficzny (kierunek: etyka stosowana; tryb: stacjonarne; rok: II; semestr: zimowy; rodzaj zajęć: wykład)

- Kompetencje coachingowe I; [w ramach:] Wykład monograficzny (kierunek: filozofia a chrześcijaństwo; tryb: stacjonarne; rok: II; semestr: zimowy; rodzaj zajęć: wykład)

- Kompetencje coachingowe I; [w ramach:] Wykład monograficzny (kierunek: filozofia systematyczna; tryb: stacjonarne; rok: II; semestr: zimowy; rodzaj zajęć: wykład)

- Kompetencje coachingowe I; [w ramach:] Wykład monograficzny (kierunek: filozoficzne podstawy nauk kognitywnych; tryb: stacjonarne; rok: II; semestr: zimowy; rodzaj zajęć: wykład)

- Budowanie praktyki coachingowej II (kierunek: coaching; tryb: stacjonarne; rok: II; semestr: letni; rodzaj zajęć: wykład)

- Coaching narzędzia II (kierunek: coaching; tryb: stacjonarne; rok: II; semestr: letni; rodzaj zajęć: wykład)

Plan (harmonogram) zajęć jest dostępny na stronie Wirtualnego Dziekanatu.

Publikacje - artykuły w czasopismach:

Etyczny fundament profesjonalnego coachingu. Po co coachowi kodeks etyczny? [w:] Coaching Review 2017, s. 3-20. [więcej informacji]