Tłumacznie pochodzi z translate.google.com.
Oficjalna wersja angielska portalu w przygotowaniu.

GTranslate

English French German Italian Portuguese Russian Spanish

Zmiana rozmiaru tekstu

-A A +A
ACCESS UPJP2

Kierunek

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna (2017/18)

Kierunek prowadzony przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
Dane teleadresowe

Sekretariat Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

ul. Grodzka 40, pok. II p.
31-044, Kraków
Telefon:
12 422 10 83
Email:
idiks@upjp2.edu.pl
Godziny przyjęć stron:
poniedziałek - dzień wewnętrzny
wtorek: 11:00 - 13:00
środa: 11:00 - 13:00
czwartek: 11:00 - 13:00
piątek: 11:00 - 15:00

Sekretariat Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

ul. Grodzka 40, pok. II p.
31-044, Kraków
Telefon:
12 422 10 83
Email:
idiks@upjp2.edu.pl
Godziny przyjęć stron:
poniedziałek - dzień wewnętrzny
wtorek: 11:00 - 13:00
środa: 11:00 - 13:00
czwartek: 11:00 - 13:00
piątek: 11:00 - 15:00

Sekretariat Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

ul. Grodzka 40, pok. II p.
31-044, Kraków
Telefon:
12 422 10 83
Email:
idiks@upjp2.edu.pl
Godziny przyjęć stron:
poniedziałek - dzień wewnętrzny
wtorek: 11:00 - 13:00
środa: 11:00 - 13:00
czwartek: 11:00 - 13:00
piątek: 11:00 - 15:00

Sekretariat Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

ul. Grodzka 40, pok. II p.
31-044, Kraków
Telefon:
12 422 10 83
Email:
idiks@upjp2.edu.pl
Godziny przyjęć stron:
poniedziałek - dzień wewnętrzny
wtorek: 11:00 - 13:00
środa: 11:00 - 13:00
czwartek: 11:00 - 13:00
piątek: 11:00 - 15:00
Plan studiów wraz z opisami zajęć




Nazwa przedmiotu zajęcia wykład ćwiczenia Forma zaliczenia ECTS
przedmiot kształcenia ogólnego
Filozofia   30 30 e/zo 3+2
Język angielski     30 zo 2
Język nowożytny (drugi)     30 zo 2
Propedeutyka studiów     6 z  
Socjologia   30   e 3
Wstęp do teorii państwa   15   zo 2
Wychowanie fizyczne     30 z  
przedmiot kierunkowy
Gatunki dziennikarskie I   30   e 3
Historia mediów w Polsce i na świecie   30   z 2
Kultura języka   30   e 3
Media w nauczaniu Kościoła   30   e 3
Medialne technologie informacyjne   14 16 z/zo 1+2
Wstęp do nauki o komunikowaniu I   30   z 2
Razem239142 30

dziennikarstwo 2.0

Nazwa przedmiotu Forma zaliczenia ECTS
Razem 

edukacja medialna/media relations

Nazwa przedmiotu Forma zaliczenia ECTS
Razem 

logistyka mediów

Nazwa przedmiotu Forma zaliczenia ECTS
Razem 

produkcja radiowo-telewizyjna

Nazwa przedmiotu Forma zaliczenia ECTS
Razem 

public relations

Nazwa przedmiotu Forma zaliczenia ECTS
Razem 

realizacja radiowo-telewizyjna

Nazwa przedmiotu Forma zaliczenia ECTS
Razem 

zarządzanie w mediach i w kulturze

Nazwa przedmiotu Forma zaliczenia ECTS
Razem 

technologia komunikowania i grafika medialna

Nazwa przedmiotu Forma zaliczenia ECTS
Razem 

promocja, reklama, branding i public relations

Nazwa przedmiotu Forma zaliczenia ECTS
Razem 
Efekty kształcenia
Programy studiów dla naboru
    Plany zajęć
    Plany zajęć są dostępne na stronie Wirtualnego Dziekanatu (wd.upjp2.edu.pl), są one publikowane na dwa tygodnie przed rozpoczęciem semestru.
    Informacje dla kandydatów (2017/18)

    Wymagane dokumenty

    Kandydat ubiegający się o przyjęcie na studia jest zobowiązany:
    1) dokonać rejestracji, składając wniosek w formie elektronicznej poprzez wypełnienie formularza komputerowego na stronie internetowej: https://irk.upjp2.edu.pl, wprowadzając wymagane dane i dokonując odpowiedniego wyboru, zgodnie z zasadami określonymi na tej stronie internetowej,
    2) przesłać drogą elektroniczną skan aktualnej fotografii kandydata, zgodnej z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych
    3) wnieść opłatę za postępowanie rekrutacyjne na studia.

    Kandydat zakwalifikowany do przyjęcia na studia jest zobowiązany do zgłoszenia gotowości do podjęcia studiów poprzez złożenie następujących dokumentów w sekretariacie właściwego dziekanatu lub instytutu Uniwersytetu:
    1) formularz rekrutacyjny pobrany z konta kandydata w Internetowej Rejestracji Kandydatów (www.irk.upjp2.edu.pl),
    2) kopię świadectwa dojrzałości uzyskanego w trybie tzw. "nowej matury" lub w trybie tzw. "starej matury", lub innego dokumentu uprawniającego do ubiegania się o przyjęcie na studia wyższe (oryginał do wglądu),
    3) kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata na studia w przypadku kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia na studia będących cudzoziemcami,
    4) 2 aktualne fotografie kandydata zakwalifikowanego do przyjęcia na studia, zgodne z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych,
    5) kopia dowodu opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia,
    6) zgoda przełożonych – w przypadku osób zakonnych i duchownych,

    7) w przypadku cudzoziemców dodatkowo dokumenty określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 października 2006 r. sprawie podejmowania i odbywania przez cudzoziemców studiów i szkoleń oraz ich uczestniczenia w badaniach naukowych i pracach rozwojowych (t.j. Dz. U. 2016 poz. 1501).

    Kryteria kwalifikacji

    Kandydat jest przyjmowany na pierwszy rok studiów pierwszego stopnia w wyniku postępowania kwalifikacyjnego.

    Nowa matura
    1. Konkurs świadectw według punktów uzyskanych z trzech przedmiotów egzaminu pisemnego:
    • Języka polskiego lub matematyki
    • Języka obcego nowożytnego
    • Dodatkowego przedmiotu spośród: język polski, matematyka, informatyka, historia, geografia, wiedza o społeczeństwie.
    2. Punkty uzyskane za przedmioty zdawane na poziomie rozszerzonym, zostaną przeliczone do punktacji poziomu podstawowego poprzez pomnożenie przez współczynnik 1,5.
    Na I rok studiów pierwszego stopnia w trybie stacjonarnym bez rozmowy kwalifikacyjnej i bez konkursu świadectw przyjmowani są:
    1. Laureaci i finaliści olimpiad i konkursów stopnia centralnego.
    2. Studenci innych uczelni po III roku studiów (średnia ocen z dotychczasowych studiów: 4,3), którzy uzyskali zgodę swojego dziekana na podjęcie studiów na II kierunku.
    3. Absolwenci studiów licencjackich i jednolitych studiów magisterskich (średnia ocen z ukończonych studiów: 4,5).
    4. Jeżeli ilość kandydatów przyjmowanych według kryteriów określonych w punkcie 2 i 3 przekroczy 15% ogólnej ilości miejsc zatwierdzonych przez Senat UPJPII, wtedy o przyjęciu decydować będzie średnia ocen ukończonych studiów.

    Matura do 2005 r. - tzw. "stara matura"
    1. Konkurs ocen ze świadectw dojrzałości, w którym będą brane pod uwagę następujące przedmioty: język polski oraz do wyboru: historia, geografia lub wiedza o społeczeństwie (w obliczeniu końcowym przyjmuje się system punktowy).
    2. Rozmowa kwalifikacyjna, której przedmiotem będzie:
    • autoprezentacja osiągnięć i oczekiwań kandydata;
    • uzasadnienie motywacji wyboru studiów;
    • predyspozycje i zamierzone cele na wybranym kierunku.
    W rozmowie kwalifikacyjnej będzie brana także pod uwagę znajomość zagadnień zawartych w następującej literaturze:
    • Papieska Rada ds. Środków Społecznego Przekazu, Etyka w środkach społecznego przekazu, Watykan 2000.
    • M. Drożdż, Logos i ethos mediów, Kraków 2014.
    W obliczeniu końcowym 70% oceny stanowi świadectwo dojrzałości a 30% ocena z rozmowy kwalifikacyjnej.

    Terminy

    I nabór:
    • rejestracja kandydatów na studia (w formie elektronicznej): od 4 maja 2017 r. do 11 lipca 2017r., do godz. 10.00
    • rozmowa kwalifikacyjna dla kandydatów posiadających świadectwo dojrzałości uzyskane w trybie tzw. "starej matury": 11 lipca 2017 r., godz. 10.00
    • ogłoszenia wyników w przedmiocie przyjęcia kandydatów na studia (listy rankingowej): 12 lipca 2017 r., godz. 12.00
    • składanie wymaganych dokumentów przez kandydatów przyjętych na studia (zgłoszenie gotowości do podjęcia studiów): od 12 lipca 2017 r. do 18 lipca 2017 r.
    II nabór:
    • rejestracja kandydatów na studia (w formie elektronicznej): od 13 lipca 2017 r. do 19 lipca 2017 r., do godz.10.00
    • ogłoszenia wyników w przedmiocie przyjęcia kandydatów na studia (listy rankingowej): 19 lipca 2017 r., godz. 12.00,
    • składanie wymaganych dokumentów przez kandydatów przyjętych na studia (zgłoszenie gotowości do podjęcia studiów): od 19 lipca 2017 r. do 27 lipca 2017 r.,
    III nabór:
    • rejestracja kandydatów na studia (w formie elektronicznej): od 20 lipca 2017r. do 26 września 2017 r., do godz. 10.00
    • ogłoszenia wyników w przedmiocie przyjęcia kandydatów na studia (listy rankingowej): 26 września 2017 r., godz. 12.00,
    • składanie wymaganych dokumentów przez kandydatów przyjętych na studia (zgłoszenie gotowości do podjęcia studiów): od 26 września 2017 r. do 29 września 2017r.
    ogłoszenie listy osób przyjętych na studia, które zgłosiły gotowość do podjęcia studiów(wpis na listę studentów): 29 września 2017r., godz. 12.00

    Charakterystyka

    1. Studia pierwszego stopnia trwają 3 lata. Po pierwszym roku studiów studenci mają możliwość wyboru jednej z pięciu specjalności:

    • dziennikarstwo 2.0

    • edukacja medialna/media relations

    • public relations

    • realizacja radiowo-telewizyjna

    Nowość!

    • technologia komunikowania i grafika medialna

    Uruchomienie danej specjalności nastąpi, jeśli ilość kandydatów danej specjalności będzie wynosiła minimum 15 osób dla studiów stacjonarnych oraz 10 osób dla studiów niestacjonarnych.

    2. Celem specjalności na studiach I stopnia w ramach kierunku „dziennikarstwo i komunikacja społeczna” jest przygotowanie absolwentów do pracy w szeroko rozumianym obszarze współczesnych mediów, zarówno w praktycznym wymiarze dziennikarstwa, edukacji medialnej i dziennikarskiej, animacji kultury medialnej i public relations, produkcji radiowo-telewizyjnej, jak i w pedagogicznym wymiarze edukacji medialnej i dziennikarskiej. Specjalność „dziennikarstwo 2.0” ma na celu przygotowanie profesjonalnej kadry do pracy dziennikarskiej w różnych obszarach mediów cyfrowych z uwzględnieniem najnowszych technologii medialnych oraz dziennikarstwa internetowego w nowych uwarunkowaniach Web. 2.0. Specjalność „edukacja medialna/media relations” przygotowuje kadrę profesjonalnych trenerów dziennikarstwa nowych mediów, fachowców od relacji z mediami (media relations), animatorów kultury medialnej, ekspertów wiedzy o mediach we współczesnej kulturze i edukacji oraz pedagogów i wychowawców medialnych. Celem trzeciej specjalności „public relations”, jest przygotowanie specjalistów public relations, którzy w ramach komunikacji pozytywnych wartości, będą prawdziwymi fachowcami od zarządzania informacją i promowania pozytywnych wartości w ramach komunikowania społecznego. Czwarta specjalność „realizacja radiowo-telewizyjna” ma na celu przygotować fachowców w obszarze praktycznej realizacji różnego rodzaju materiałów radiowych, telewizyjnych i filmowych: realizatorów, operatorów, montażystów itd. Piąta specjalność „technologia komunikowania i grafika medialna” przygotowuje fachowców w zakresie nowych technologii informacyjnych, organizacji i zarządzanie multimediami, projektowaniem i funkcjonowaniem przestrzeni wirtualnej.

    3. Studenci mają także możliwość zdobyć dodatkowo uprawnienia nauczycielskie w zakresie edukacji medialnej, czytelniczej i dziennikarskiej po ukończeniu prowadzonego na kierunku studium pedagogicznego.

    4. Studia odpowiadają aktualnym wyzwaniom czasu „kultury i cywilizacji medialnej”, przygotowując profesjonalnych pracowników współczesnej mediosfery, uformowanych w duchu chrześcijańskiej wizji człowieka i etyki mediów, służących prawdzie, dobru i godności człowieka oraz dobru społeczności, dobrze orientujących się i niosących innym orientację w świecie współczesnych mediów i technologii medialnych. Przestrzeń zawodowa dla absolwentów kierunku jest bardzo atrakcyjna, aktualna i bogata. Typowymi miejscami pracy i zaangażowania zawodowego obu specjalności studiów są m.in.:
    • dziennikarstwo: prasa, radio, telewizja, Internet, agencje informacyjne itp.;
    • dziennikarstwo specjalistyczne: śledcze, branżowe, nowych technologii medialnych;
    • medialny public relations;
    • rzecznictwo prasowe;
    • marketing medialny;
    • produkcja radiowo-telewizyjna;
    • zarządzanie kulturą i mediami;
    • logistyka mediów
    • pedagogika i edukacja medialna w szkołach, ośrodkach wychowawczych, mediach itp.;
    • trening i coaching medialny oraz dziennikarski;
    • media relations;
    • medialne wychowanie rodzinne;
    • duszpasterstwo mediów;
    • ewangelizacja medialna i prasa katolicka;
    • animacja kultury medialnej.
    Różnorodność oferty edukacyjnej na obu specjalnościach gwarantuje jej absolwentom fachowe przygotowanie do pracy w szerokim obszarze mediów.

    5. Absolwent studiów pierwszego stopnia na kierunku „dziennikarstwo i komunikacja społeczna” Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie na jednej z pięciu w/w specjalności będzie przygotowany do zawodu dziennikarza pracującego w mediach masowych przy użyciu nowych technologii (prasa, radio, telewizja, Internet), do zawodu trenera dziennikarstwa i mediów w obszarze kultury medialnej, edukacji i animacji medialnej, jako fachowiec relacji z mediami oraz public relations, do pracy w obszarze realizacji radiowo-telewizyjnej oraz w obszarze logistyki mediów. Absolwent będzie rozumiał podstawowe procesy życia politycznego, społecznego, gospodarczego i kulturalnego, zarówno w skali lokalno-regionalnej jak i krajowo-międzynarodowej. Zdobędzie wiedzę i umiejętności do rozumienia znaczenia mediów masowych w życiu i funkcjonowaniu współczesnego społeczeństwa informacyjnego. Absolwent uzyska umiejętności umożliwiające mu wykonywanie różnych zawodów związanych z szeroko pojętą dziedziną komunikacji społecznej – w stosunkach publicznych, reklamie, promocji, instytucjach prowadzących edukację medialną oraz w zakresie organizacji i zarządzania mediami. Absolwent będzie znał języki obce na poziomie biegłości według standardów studiów I stopnia oraz będzie się posługiwać językiem obcym specjalistycznym niezbędnym do wykonywania zawodu.
    Absolwent studiów I stopnia kierunku „dziennikarstwa i komunikacji społecznej” Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie otrzyma nie tylko fachowe przygotowanie zawodowe, ale też będzie miał możliwość właściwej orientacji etycznej, opartej na prawdzie o człowieku. Uniwersytet gwarantuje bowiem zarówno zdobycie potrzebnej wiedzy i umiejętności w zakresie mediów i komunikacji, jak i odpowiednią formację duchowo-etyczną. Absolwent będzie realizował swoje zawodowe pasje w duchu uczciwości w działaniu, poszanowaniu wartości, godności i wolności człowieka, w duchu otwartości, szczerego dialogu i prawdziwej tolerancji, a przede wszystkim w otwarciu się na prawdę o człowieku i jego godności.

    6. Absolwent studiów I stopnia dziennikarstwa i komunikacji społecznej ma możliwość podjęcia studiów II stopnia na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II na tym samym kierunku według zasad rekrutacji na studia II stopnia na kierunku „dziennikarstwo i komunikacja społeczna” (z prawem pierwszeństwa przy takiej samej ilości punktów według zasad rekrutacji na studia II stopnia).

    Limit miejsc

    90

    Limit miejsc

    Zajęcia na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna odbywają się w Budynkach dydaktycznych UPJPII na ul. Franciszkańska 1; ul. Grodzka 40 oraz ul. Bernardyńska 3.
    Pracownicy dydaktyczni kierunku/specjalności (alfabetycznie)
    Lista wszystkich prowadzących:
    Osoba Dyżur dydaktyczny
    mgr Dominika Baraniec
    dr Maja Bednarska (WNS)
    dr hab. Marta Bolińska (WNS)konsultacje - poniedziałki w godz. 9.15-9.45 (Bernardyńska 3, p. 110) oraz 14.45-15.15 (Bernardyńska 3, p. 110)
    dr Monika Borowska (WNS)wtorek, godz. 9.45-10.30 ul. Bernardyńska 3, s. 113
    ks. prof. dr hab. Tadeusz Borutka (WNS)czwartek, godz. 13.30-14.30 ul. Bernardyńska 3, Katedra Socjologii Religii, p. 113
    ks. dr Marcin Cholewa (WNS)czwartek, godz. 13.00-13.45 ul. Bernardyńska 3, p. 62
    mgr Bernadeta Cich (WNS)poniedziałek, godz. 18.00-19.00 ul. Franciszkańska 1, sala 110
    dr Klaudia Cymanow-Sosin (WNS)środa, godz. 13.30-14.30 (st. stacjonarne) piątek wykładowy g 14.30-15.00 (st. niestacjonarne) ul. Grodzka 40, Instytut DIKS kontakt w celu ustalenia tematyki spotkania: klaudia.cymanow_sosin@upjp2.edu.pl
    dr hab. Elżbieta Czarny-Drożdżejko (WNS)czwartek, godz. 9.30-10.15 ul. Franciszkańska 1, pokój profesorski
    dr Łukasz Czekaj (MSWF)
    dr hab. Izabela Dobosz, prof. UPJPII (WNS)wtorek, godz. 16.30-17:15 Katedra Prawa Mediów ul. Bernardyńska 3, pok. 103
    mgr Magdalena Dobrzyniak (WNS)środa, godz. 16.00-16.45 ul. Franciszkańska 1, s. 211
    dr Katarzyna Drąg (WNS)W sesji poprawkowej: - egzaminy poprawkowe 15 września godz. 15; - dyżur 15 września godz. 16-17.
    dr Piotr Drąg
    mgr Izabela Drobotowicz-Orkiszw sesji We wtorki, po zajęciach; godz. 15.00 - 15.45 w sesji poprawkowej W godz. zajęć 13.15 - 14.45 Proszę o wcześniejszy sms na nr: 603274428
    mgr Magdalena Drohomirecka-Sabatowska (WNS)
    ks. dr hab. Michał Drożdż, prof. UPJPII (WNS)środa, godz. 9.30-11.00 ul. Grodzka 40, IIp
    dr Agata Dziekan-Łanucha (WNS)poniedziałek, godz. 10.45-11.30 ul. Franciszkańska 1, p. 222c
    mgr Martyna Dziudziel
    dr Jarosław Fall (WNS)Uwaga, w środę 22 lutego 2017 dyżur w godz. 10.00-11.00 ul. Franciszkańska 1, sala 017
    mgr Małgorzata Gadomska
    prof. dr hab. Krzysztof Gajdka
    o. dr hab. Zdzisław Gogola OFMConv, prof. UPJPII (WHiDK)
    dr hab. Krzysztof Gurba (WNS)środa, godz. 10.00 - 11.00 ul. Kanonicza 9, dziekanat, II p.
    dr Paulina Guzik (WNS)środa, godz. 12.15 ul. Franciszkańska 1, sala telewizyjna 110 środa, godz. 11.30 (dyżur opiekuna studia) ul. Franciszkańska 1, sala telewizyjna 110
    prof. dr hab. Jerzy Jastrzębski (WNS)wtorek, godz. 11.15-12.00 ul. Franciszkańska 1, sala 222c
    ks. prof. dr hab. Bolesław Jelonek (WNS)poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek, godz. 13.15 ul. Loretańska 11
    mgr Dawid Kaczmarczyk (WNS)piątek, godz. 11.30-13.00 ul. Franciszkańska 1, s. 122, ELMS
    dr hab. Wojciech Kajtoch
    dr hab. Przemysław Kisiel (WNS)wtorek, godz. 9.00-9.45 ul. Bernardyńska 3, pok. 113
    mgr Miłosz Kluba
    mgr Małgorzata Kołaczyk
    dr Tomasz Kornecki (WNS)poniedziałek, godz. 13.30-14.30 ul. Bernardyńska 3, p. 113, Katedra Socjologii Religii
    ks. prof. dr hab. Krzysztof Kościelniak (WT)w roku akad. 2016/2017 urlop naukowy
    mgr Agnieszka Kościńska (MSJO)
    mgr Grzegorz Kościński
    mgr Marta Krzanowska (MSJO)
    dr Anna Krzynówek-Arndt
    dr Rafał KuśPiątek, godz. 12.30-13.15 (pokój profesorski WNS).
    o. dr Michał Legan OSPPE (WNS)piątek, godz. 14.30 ul. Franciszkańska 1, sala 120
    mgr Agnieszka Łopatowska
    mgr Anna Łoś
    mgr Magdalena Łubiarz (MSJO)

    Dyżur w trakcie II semestru r. ak. 2014/15:

    środa: 13.00-13.45

    dr hab. Maria Magoska (WNS)poniedziałek, godz. 18.15-19.00 ul. Franciszkańska 1, sala 212
    mgr Marcin Mamoń
    ks. prof. dr hab. Józef Marecki (WHiDK)
    mgr Anna Mączka
    mgr Marek MikosDrugi dyżur podczas sesji: czwartek 23 lutego 2017, godz. 10.00 - 11.00, sala 113, Franciszkańska 1 Dyżury w II semestrze: piątek, godz. 11.15, Franciszkańska 1, sala 017 lub inna wolna (wiadomość w portierni)
    ks. dr Wojciech Mleczko CR (WNS)ul. Bernardyńska 3, p.101 10.10.2017: wtorek, godz. 11.15-12.00 17.10.2017: wtorek, godz. 11.15-12.00 31.10.2017: wtorek, godz. 11.15-12.00 7.11.2017: wtorek, godz. 11.15-12.00 15.11.2017: środa, godz. 12.15-13.00 29.11.2017: środa, godz. 12.15
    dr Dorota Narewska (WNS)Dyżury w sesji zimowej 2017/2018 WTORKI od 10 października godz. 8.45-9.30. ul. Franciszkańska 1, pokój profesorski WNS 222c
    ks. dr hab. Robert Nęcek (WNS)poniedziałek, godz. 8.45-9.30 ul. Bernardyńska 3, pokój 101
    dr Jolanta Niewińska (WNS)środa, godz. 14.00-15.00 ul. Franciszkańska 1, s. 110 kontakt: niewinska@poczta.onet.pl
    dr Gabriela Olszowska
    dr hab. Elżbieta Osewska
    mgr Barbara Pajchert (WNS)poniedziałek, godz. 11.15-12.00 ul. Franciszkańska 1, s.122, ELMS
    mgr Agata Petela
    dr Paweł Płaneta
    kilku prowadzących
    ks. prof. dr hab. Wiesław Przyczyna (WT)piątek 11.00 - 12.00, ul. Bernardyńska 3, sala 120
    ks. dr Dariusz Raś (WNS)piątek, godz. 16.00-16:45, Kraków, plac Mariacki 5, parter - kancelaria
    mgr Adam Rymont
    mgr Dominik Skorupa
    ks. dr Sławomir Soczyński SDS (WNS)wtorek, godz. 10.45-11.30 ul. Franciszkańska 1, II piętro, pok. 222C
    mgr Paweł Sołtysik
    mgr Rafał Stanowski
    mgr Stanisław Stanuch
    mgr Andrzej Stawiarskiponiedziałek 16.30-17.15 pokój profesorski ul. Franciszkańska
    mgr Jan Strycharz
    ks. dr Piotr Studnickipiątek, godz. 8:30-9:30, ul. Franciszkańska 1, sala 222c
    mgr Marek Szczepanek
    dr hab. Tadeusz Szuba, prof. UPJPII (WNS)
    mgr Magdalena Tatara (MSJO)
    mgr Marek TobolewskiPoniedziałek, 20.00
    mgr Aleksandra UrzędowskaStudentów proszę o kontakt e-mailowy w celu ustalenia szczegółów spotkania.
    mgr Piotr Wasilewski
    mgr Danuta Węgiel
    prof. dr hab. Kazimierz Wolny-Zmorzyński (WNS)środa, godz. 11.15-12.00 ul. Grodzka 40, sala konferencyjna
    dr Maciej Woźniak
    mgr Michał Znamirowski (MSWF)
    ks. prof. dr hab. Andrzej Zwoliński (WNS)czwartek, godz. 10.45-11.30 ul. Bernardyńska 3, pokój KNS
    dr Jakub Żurawski (WNS)piątek, 12:30-13:15, po umówieniu mailowym, ul. Franciszkańska 1, pok. 222