Informacje dla studentów
UPJPII korzysta z platform Moodle oraz MsTeams. Więcej informacji na stronie it.upjp2.edu.pl/e-learning.
- Wykładowcy prowadzący zajęcia na platformie szkoleniowej wnioskują o założenie kont studenckich dla swoich słuchaczy.
- Studenci biorący udział w kursach e-learningowych otrzymują na swój adres mailowy dane niezbędne do zalogowania się na platformie (login i hasło).
- Login do konta studenckiego ma postać: upjp2nazwiskoimie (pisane z małych liter, bez znaków diakrytycznych). Generowane przez system hasło należy zmienić.
- Na poszczególne kursy wykładowca zapisuje studentów sam lub podaje hasło do zapisów indywidualnych na dany kurs (w tym przypadku studenci zapisują się samodzielnie).
- Po zalogowaniu, studenci poszczególnych wydziałów i kierunków mają dostęp do przeznaczonych dla nich kursów.
- Materiały dydaktyczne umieszczone na platformie mogą mieć bardzo różnorodną formę. Mogą być to teksty informacyjne, wykłady (często wzbogacone o grafikę, filmy czy animacje) lub ćwiczenia bądź testy.
- Studenci, którzy mają problemy z dostępem do Internetu, mogą korzystać z 50 stanowisk komputerowych w Bibliotece Głównej UPJPII przy ul. Bobrzyńskiego 10.