Informacje dla studentów

 

UPJPII korzysta z platform Moodle oraz MsTeams. Więcej informacji na stronie it.upjp2.edu.pl/e-learning.

  1. Wykładowcy prowadzący zajęcia na platformie szkoleniowej wnioskują o założenie kont studenckich dla swoich słuchaczy.
  2. Studenci biorący udział w kursach e-learningowych otrzymują na swój adres mailowy dane niezbędne do zalogowania się na platformie (login i hasło).
  3. Login do konta studenckiego ma postać: upjp2nazwiskoimie (pisane z małych liter, bez znaków diakrytycznych). Generowane przez system hasło należy zmienić.
  4. Na poszczególne kursy wykładowca zapisuje studentów sam lub podaje hasło do zapisów indywidualnych na dany kurs (w tym przypadku studenci zapisują się samodzielnie).
  5. Po zalogowaniu, studenci poszczególnych wydziałów i kierunków mają dostęp do przeznaczonych dla nich kursów.
  6. Materiały dydaktyczne umieszczone na platformie mogą mieć bardzo różnorodną formę. Mogą być to teksty informacyjne, wykłady (często wzbogacone o grafikę, filmy czy animacje) lub ćwiczenia bądź testy.
  7. Studenci, którzy mają problemy z dostępem do Internetu, mogą korzystać z 50 stanowisk komputerowych w Bibliotece Głównej UPJPII przy ul. Bobrzyńskiego 10.

 

fundusze_europejskie.jpg

reczpospolita.png

unia_europejska.jpg

Informacje o cookies ....

Zapisano