Prorektorzy

 

antoni_swierczek.jpg

Prorektor ds. polityki kadrowej i rozwoju
Ks. dr hab. Antoni Świerczek, prof. UPJPII

  1. Koordynuje politykę zatrudnieniową w UPJPII.
  2. Reprezentuje UPJPII w sprawach z zakresu prawa pracy.
  3. Koordynuje rozliczanie obciążeń dydaktycznych nauczycieli akademickich oraz rozliczanie zajęć dydaktycznych na podstawie umów cywilnoprawnych.
  4. Koordynuje w zakresie polityki kadrowej – we współpracy z dziekanami – uruchamianie nowych kierunków studiów, specjalności, studiów podyplomowych i innych form kształcenia.
  5. Nadzoruje ocenę okresową nauczycieli akademickich oraz pracowników niebędących nauczycielami akademickimi.
  6. Rozwija przyjętą politykę w zakresie opieki socjalnej nad pracownikami, emerytami i rencistami.
  7. Realizuje inne szczegółowe zadania objęte Regulaminem Organizacyjnym UPJPII.
  8. Koordynuje działalność Biblioteki Głównej i Archiwum Uniwersytetu.
  9. Pełni funkcję przełożonego w stosunku do: Kancelarii Prorektorów i Kanclerza, Działu Spraw Osobowych, Biura Karier, Wydawnictwa Naukowego, Biblioteki Głównej i Archiwum, Archiwum Abpa Eugeniusza Baziaka, Biura Promocji.

ŻYCIORYS

DYŻUR KONTAKT UWAGI
Piątek 9:00–11:00 tel. +48 514 042 070
prorektorzy@upjp2.edu.pl

 

tomasz_rozkrut.jpg

Prorektor ds. nauki
Ks. prof. dr hab. Tomasz Rozkrut

  1. Inicjuje i nadzoruje realizację przyjętych na uniwersytecie kierunków działalności naukowej, badawczej i artystycznej.
  2. Koordynuje procesy rozwoju i zarządzania badaniami naukowymi prowadzonymi na uniwersytecie.
  3. Inspiruje i nadzoruje wymianę krajową nauczycieli akademickich, osób niebędących nauczycielami akademickimi oraz pracowników biblioteki.
  4. Nadzoruje i koordynuje realizację postępowań doktorskich poza Szkołą Doktorską.
  5. Inicjuje i nadzoruje procedury legislacyjne w UPJPII.
  6. Realizuje inne szczegółowe zadania objęte Regulaminem Organizacyjnym UPJPII.
  7. Pełni funkcję przełożonego w stosunku do: Kancelarii Prorektorów i Kanclerza, Biura Oceny Jakości Działalności Naukowej, Biura ds. Postępowań Doktorskich poza Szkołą Doktorską, Kancelarii prawnej, Kół naukowych.
ŻYCIORYS

DYŻUR KONTAKT UWAGI
Poniedziałek 11:15–12:15 prorektorzy@upjp2.edu.pl

 

andrzej_kielian.jpg

Prorektor ds. umiędzynarodowienia oraz dyrektor Szkoły Doktorskiej
Ks. dr hab. Andrzej Kielian

  1. Koordynuje i nadzoruje współpracę międzynarodową, w tym w zakresie badań naukowych oraz kształcenia obcojęzycznego.
  2. Inspiruje i nadzoruje wymianę międzynarodową nauczycieli akademickich, osób niebędących nauczycielami akademickimi, studentów i doktorantów (staże, profesor wizytujący, Erasmus+).
  3. Nadzoruje proces kształcenia oraz współpracę zagraniczną doktorantów w Szkole Doktorskiej.
  4. Odpowiada za administracyjną sferę Szkoły Doktorskiej.
  5. Inspiruje i nadzoruje działalność Samorządu Doktorantów.
  6. Współpracuje przy uruchamianiu nowych obcojęzycznych kierunków studiów, specjalności, studiów podyplomowych i innych form kształcenia.
  7. Nadzoruje współpracę zagraniczną studentów w zakresie studiów i praktyk zagranicznych (w ramach programów międzynarodowych).
  8. Nadzoruje sprawy socjalne i opiekę zdrowotną doktorantów.
  9. Realizuje inne szczegółowe zadania objęte Regulaminem Organizacyjnym UPJPII.
  10. Pełni funkcję przełożonego w stosunku do m.in.: Kancelarii Prorektorów i Kanclerza, Szkoły Doktorskiej, Biura Współpracy Międzynarodowej, Samorządu Doktorantów.
ŻYCIORYS

DYŻUR KONTAKT UWAGI
Czwartek 9:00–10:30
ul. Bernardyńska 3, pok. 62
prorektorzy@upjp2.edu.pl

 

malgorzata_duda.jpg

Prorektor ds. studenckich i dydaktyki
Dr hab. Małgorzata Duda, prof. UPJPII

  1. Nadzoruje organizację procesu dydaktycznego na uniwersytecie.
  2. Sprawuje nadzór nad jakością kształcenia na uniwersytecie.
  3. Koordynuje – we współpracy z dziekanami – uruchamianie nowych kierunków studiów, specjalności, studiów podyplomowych i innych form kształcenia.
  4. Koordynuje rozliczanie obciążeń dydaktycznych nauczycieli akademickich oraz rozliczanie zajęć dydaktycznych na podstawie umów cywilnoprawnych.
  5. Prowadzi indywidualne sprawy studentów wynikające z realizacji regulaminu studiów.
  6. Nadzoruje organizację i przebieg rekrutacji na studia.
  7. Nadzoruje sprawy socjalne i opiekę zdrowotną studentów oraz sprawy studentów niepełnosprawnych.
  8. Nadzoruje realizację założeń regulacji dostępności.
  9. Współdziała z Samorządem Studentów oraz organizacjami studenckimi.
  10. Sprawuje nadzór merytoryczny nad: Międzywydziałowym Studium Języków Obcych, Międzywydziałowym Studium Wychowania Fizycznego.
  11. Realizuje inne szczegółowe zadania objęte Regulaminem Organizacyjnym UPJPII.
  12. Pełni funkcję przełożonego w stosunku do: Kancelarii Prorektorów i Kanclerza, Działu Nauczania, Działu Spraw Studenckich, Biura ds. Osób z Niepełnosprawnościami, MSJO, MSWF.
ŻYCIORYS

DYŻUR KONTAKT UWAGI
Wtorek 11:30–13:00 prorektorzy@upjp2.edu.pl

 

fundusze_europejskie.jpg

reczpospolita.png

unia_europejska.jpg

Informacje o cookies ....

Zapisano