Prorektorzy

 

DYŻURY PROREKTORÓW PODCZAS WAKACJI 2025
1–15 lipca ks. prof. dr hab. Tomasz Rozkrut
16–31 lipca dr hab. Małgorzata Duda, prof. UPJPII
1–15 sierpnia ks. dr hab. Antoni Świerczek, prof. UPJPII
16–30 sierpnia ks. dr hab. Andrzej Kielian

 

antoni_swierczek.jpg

Prorektor ds. polityki kadrowej i rozwoju
Ks. dr hab. Antoni Świerczek, prof. UPJPII

  1. Koordynuje politykę zatrudnieniową w UPJPII.
  2. Reprezentuje UPJPII w sprawach z zakresu prawa pracy.
  3. Koordynuje rozliczanie obciążeń dydaktycznych nauczycieli akademickich oraz rozliczanie zajęć dydaktycznych na podstawie umów cywilnoprawnych.
  4. Koordynuje w zakresie polityki kadrowej – we współpracy z dziekanami – uruchamianie nowych kierunków studiów, specjalności, studiów podyplomowych i innych form kształcenia.
  5. Nadzoruje ocenę okresową nauczycieli akademickich oraz pracowników niebędących nauczycielami akademickimi.
  6. Rozwija przyjętą politykę w zakresie opieki socjalnej nad pracownikami, emerytami i rencistami.
  7. Realizuje inne szczegółowe zadania objęte Regulaminem Organizacyjnym UPJPII.
  8. Koordynuje działalność Biblioteki Głównej i Archiwum Uniwersytetu.
  9. Pełni funkcję przełożonego w stosunku do: Kancelarii Prorektorów i Kanclerza, Działu Spraw Osobowych, Biura Karier, Wydawnictwa Naukowego, Biblioteki Głównej i Archiwum, Archiwum Abpa Eugeniusza Baziaka, Biura Promocji.

ŻYCIORYS

DYŻUR KONTAKT UWAGI
Piątek 9:00–11:00 tel. +48 514 042 070
e-mail

 

tomasz_rozkrut.jpg

Prorektor ds. nauki
Ks. prof. dr hab. Tomasz Rozkrut

  1. Inicjuje i nadzoruje realizację przyjętych na uniwersytecie kierunków działalności naukowej, badawczej i artystycznej.
  2. Koordynuje procesy rozwoju i zarządzania badaniami naukowymi prowadzonymi na uniwersytecie.
  3. Inspiruje i nadzoruje wymianę krajową nauczycieli akademickich, osób niebędących nauczycielami akademickimi oraz pracowników biblioteki.
  4. Nadzoruje i koordynuje realizację postępowań doktorskich poza Szkołą Doktorską.
  5. Inicjuje i nadzoruje procedury legislacyjne w UPJPII.
  6. Realizuje inne szczegółowe zadania objęte Regulaminem Organizacyjnym UPJPII.
  7. Pełni funkcję przełożonego w stosunku do: Kancelarii Prorektorów i Kanclerza, Biura Oceny Jakości Działalności Naukowej, Biura ds. Postępowań Doktorskich poza Szkołą Doktorską, Kancelarii prawnej, Kół naukowych.
ŻYCIORYS

DYŻUR KONTAKT UWAGI
Poniedziałek 11:15–12:15 e-mail

 

andrzej_kielian.jpg

Prorektor ds. umiędzynarodowienia oraz dyrektor Szkoły Doktorskiej
Ks. dr hab. Andrzej Kielian

  1. Koordynuje i nadzoruje współpracę międzynarodową, w tym w zakresie badań naukowych oraz kształcenia obcojęzycznego.
  2. Inspiruje i nadzoruje wymianę międzynarodową nauczycieli akademickich, osób niebędących nauczycielami akademickimi, studentów i doktorantów (staże, profesor wizytujący, Erasmus+).
  3. Nadzoruje proces kształcenia oraz współpracę zagraniczną doktorantów w Szkole Doktorskiej.
  4. Odpowiada za administracyjną sferę Szkoły Doktorskiej.
  5. Inspiruje i nadzoruje działalność Samorządu Doktorantów.
  6. Współpracuje przy uruchamianiu nowych obcojęzycznych kierunków studiów, specjalności, studiów podyplomowych i innych form kształcenia.
  7. Nadzoruje współpracę zagraniczną studentów w zakresie studiów i praktyk zagranicznych (w ramach programów międzynarodowych).
  8. Nadzoruje sprawy socjalne i opiekę zdrowotną doktorantów.
  9. Realizuje inne szczegółowe zadania objęte Regulaminem Organizacyjnym UPJPII.
  10. Pełni funkcję przełożonego w stosunku do m.in.: Kancelarii Prorektorów i Kanclerza, Szkoły Doktorskiej, Biura Współpracy Międzynarodowej, Samorządu Doktorantów.
ŻYCIORYS

DYŻUR KONTAKT UWAGI
Czwartek 9:00–10:30
ul. Bobrzyńskiego 10, pok. 216
e-mail

 

malgorzata_duda.jpg

Prorektor ds. studenckich i dydaktyki
Dr hab. Małgorzata Duda, prof. UPJPII

  1. Nadzoruje organizację procesu dydaktycznego na uniwersytecie.
  2. Sprawuje nadzór nad jakością kształcenia na uniwersytecie.
  3. Koordynuje – we współpracy z dziekanami – uruchamianie nowych kierunków studiów, specjalności, studiów podyplomowych i innych form kształcenia.
  4. Koordynuje rozliczanie obciążeń dydaktycznych nauczycieli akademickich oraz rozliczanie zajęć dydaktycznych na podstawie umów cywilnoprawnych.
  5. Prowadzi indywidualne sprawy studentów wynikające z realizacji regulaminu studiów.
  6. Nadzoruje organizację i przebieg rekrutacji na studia.
  7. Nadzoruje sprawy socjalne i opiekę zdrowotną studentów oraz sprawy studentów niepełnosprawnych.
  8. Nadzoruje realizację założeń regulacji dostępności.
  9. Współdziała z Samorządem Studentów oraz organizacjami studenckimi.
  10. Sprawuje nadzór merytoryczny nad: Międzywydziałowym Studium Języków Obcych, Międzywydziałowym Studium Wychowania Fizycznego.
  11. Realizuje inne szczegółowe zadania objęte Regulaminem Organizacyjnym UPJPII.
  12. Pełni funkcję przełożonego w stosunku do: Kancelarii Prorektorów i Kanclerza, Działu Nauczania, Działu Spraw Studenckich, Biura ds. Osób z Niepełnosprawnościami, MSJO, MSWF.
ŻYCIORYS

DYŻUR KONTAKT UWAGI
Środa 11:00–12:00 e-mail
e-mail

 

fundusze_europejskie.jpg

reczpospolita.png

unia_europejska.jpg

Informacje o cookies ....

Zapisano