Aktualności
Casting do Telewizji JP2TV
24.11.2014
Komunikaty
Wpis może zawierać nieaktualne dane.
Zapraszamy studentów wszystkich roczników UPJPII na casting do współpracy z telewizją JP2TV tworzoną przy Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UPJPII.
Castingi odbędą się w dniach 9, 10, 11 grudnia 2014 roku.
Wypełnioną kartę zgłoszeniową (do ściągnięcia poniżej) należy wysłać na adres: telewizja@upjp2.edu.pl do 5 grudnia 2014. W odpowiedzi na zgłoszenie podamy godzinę przesłuchania.
Zgłoszenie jest deklaracją pracy na zasadzie wolontariatu dla telewizji JP2TV.
Prosimy o zadeklarowanie w karcie czasu pracy w telewizji JP2TV (pamiętajmy, że jeśli jest konieczność, telewizje pracują także w weekendy). Deklarowane godziny będą ściśle przestrzegane w grafiku redakcji.
Jeśli masz autorski materiał, którym chciałbyś się pochwalić, prześlij nam link do niego lub dołącz do maila plik z materiałem w formacie mp4 lub prześlij na adres telewizja@upjp2.edu.pl za pomocą serwisu We Transfer. Zaznacz, jaka była Twoja rola w jego tworzeniu.
Kogo poszukujemy i jakich umiejętności oczekujemy:
Jeśli jesteś studentem UPJPII, jesteś pracowity i cechują cię poniższe umiejętności, które chcesz rozwinąć, lub przeczuwasz, że je masz i chcesz się o tym przekonać – przyjdź na casting!
Poszukujemy osób, które będą współpracować z telewizją JP2TV jako:
PREZENTERZY
elokwencja
brak niekorekcyjnych wad wymowy
prezencja
umiejętność pracy brzmieniem głosu (intonacja, stosowanie pauzy, tempo mówienia, oddanie emocji)
REPORTERZY
podstawowe doświadczenie w pracy przed kamerą i z operatorem (nagranie setki, stand up)
umiejętności redacyjne (konstrukcja materiału, redagowanie tekstu, wybór nagranych setek)
umiejętności organizacyjne
rozeznanie w kwestiach społecznokulturowych i aktywny udział w życiu uczelni (praca w redakcji dotyczy tematów własnych i oficjalnych uroczystości akademickich)
mile widziane podstawowe umiejętności montażowe
REDAKTORZY
umiejętności organizacyjne
wizja pracy redakcji
znajomośc formatów i czynności realizatorów programów (operatorów, montażystów itp.)
znajomość przestrzeni społeczno kulturowej ( umiejętność znajdowania i precyzowania tematów)
OPERATORZY
doświadczenie w pracy z kamerą SONY PMW100 lub inną kamerą telewizyjną (SONY DV, Panasonic AG, Canon XF, Sony XDcam lub inne)
mobilność i chęć działania w nieprzewidywalnych warunkach telewizyjnych
umiejętnośći organizacyjne
umiejętność pracy w parach lub grupie
kreatywność i zmysł telewizyjnego planu
MONTAŻYŚCI
znajomość pracy w programach Adobe i/lub Avid
lub
znajomość podstaw montażu i chęć rozszerzenia umiejętności
umiejętność współpracy z reporterem
twórcze myślenie
REALIZATORZY nabór na szkolenia osób chętnych do pracy ze sprzętem do realizacji telewizyjnej
umiejętność pracy w przestrzeni studia telewizyjnego (zmysł przestrzenny i wrażliwość telewizyjnego obrazu)
umiejętność pracy w grupie (zarządzanie osobami obecnymi na planie)
zdolności organizacyjne (umiejętność organizacji planu)
MANAGEROWIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
umiejętnosć redagowania krótkich informacji obrazowo-tekstowych
znajomość podstawowych mechanizmów reklamy
twórcze myślenie
systematyczność
biegła obsługa mediów społecznościowych