Aktualności
"Jaka długa i piękna..., czyli jak nie robić reklamy?" - na spotkanie on-line zaprasza DKN UPJPII 21 XII 2020
14.12.2020
Konferencje, sesje

Wpis może zawierać nieaktualne dane.
Dziennikarskie Koło Naukowe zaprasza na świąteczny webinar
Dziennikarskie Koło Naukowe, działające na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie, organizuje webinar świąteczny „Jaka długa i piękna..., czyli jak nie robić reklamy?”. Zapraszamy do zgłębienia tajników efektywnego marketingu i skutecznej reklamy razem z uznanymi ekspertami. Bezpłatny webinar odbędzie się 21 grudnia o godz. 20.00.
Zależy Ci na tworzeniu skutecznej reklamy, która zwróci uwagę i przyniesie ogromny sukces? Chcesz tworzyć najlepsze treści marketingowe? A może pragniesz dowiedzieć się, jakich błędów w reklamie nie popełniać?
Dziennikarskie Koło Naukowe idzie za ciosem i zaprasza na wyjątkowy świąteczny webinar pt.: „Jaka długa i piękna..., czyli jak nie robić reklamy?”. Jako gwiazdkowy prezent przygotowało przewodnik po tajnikach dobrej reklamy, skutecznego marketingu oraz listę błędów, których należy unikać, by biznes nie poniósł porażki.
W webinarze uczestniczyć będą eksperci ds. marketingu i social mediów:
Sara Guzik - założycielka firmy ButtonUp, twórczyni filmów promocyjnych;
Wojtek Kardyś - przedsiębiorca, bloger, specjalista w social mediach i PR;
Kinga Religa - specjalistka w reklamie, dyrektor agencji komunikacji marketingowej;
Monika Czaplicka - szefowa agencji social mediów Wobuzz, specjalistka ds. social mediów.
Dziennikarskie Koło Naukowe serdecznie zaprasza do poszerzania swoich umiejętności marketingowych i udziału w wydarzeniu - https://www.facebook.com/events/236700751173541, gdzie pojawią się wszystkie szczegóły spotkania.