Aktualności
Oferta pracy - referent ds. administracyjnych
16.05.2014
Komunikaty
Wpis może zawierać nieaktualne dane.
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie poszukuje osoby na stanowisko:
REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejsce pracy: Kraków
(umowa na zastępstwo − 1 rok)
Opis stanowiska:
• Obsługa administracyjna dziekanatu
• Wprowadzenie danych i obsługa systemu komputerowego dziekanatu
• Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji oraz dokumentów
• Organizacja i obsługa spotkań
• Współpraca z innymi działami
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe
• Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
• Wysoka kultura osobista
• Dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu
• Zaangażowanie i samodzielność w działaniu, otwartość na nowe wyzwania
• Bardzo dobra organizacja pracy, koordynacja powierzonych zadań, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
• Profesjonalizm, dokładność, skrupulatność, dojrzałość emocjonalna
• Znajomość języka angielskiego
Poszukujemy osoby samodzielnej i kreatywnej zainteresowanej pracą na stanowisku Referenta ds. Administracyjnych. Oferujemy pracę w renomowanej Uczelni.
Na Państwa aplikacje oczekujemy do dnia 10.05.2013 r.
Oferty powinny zawierać CV oraz list motywacyjny. Prosimy o przesłanie na adres: dso@upjp2.edu.pl
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko wybranym kandydatom.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.)".