Aktualności
„Praca z uczniem z zaburzeniami zachowania” – publikacja w ramach projektu GAME – ERASMUS+ KA201
30.04.2021
Publikacje
Wpis może zawierać nieaktualne dane.
W ramach realizowanego na Wydziale Nauk Społecznych projektu GAME ukazała się międzynarodowa publikacja Praca z uczniem z zaburzeniami zachowania. Diagnoza i rekomendacje. Praca zbiorowa pod red. dr hab. Bożeny Majerek zawiera m.in. diagnozę sytuacji szkolnej uczniów z problemami w zachowaniu oraz zalecenia dotyczące działań profilaktycznych i korygujących.
Publikacja została sfinansowana z funduszy Komisji Europejskiej w ramach programu ERASMUS+ i jest dostępna nieodpłatnie w ramach strategii upowszechniania projektu „GAME – Using online game to tackle early school leaving and reducing behavioral difficulties among pupils”.
Z „Wprowadzenia” do poradnika
(…) Poradnik, który oddajemy w ręce Czytelnika, może stać się inspiracją do dalszej pracy profilaktyczno-wychowawczej. W pierwotnym zamyśle był jednym z niezbędnych etapów działań w ramach projektu GAME „UsinG online gAMe to tackle Early school leaving and reducing behavioural difficulties among pupils” (2019-1-PL01-KA201-064865), realizowanego w zakresie programu ERASMUS+ (Strategic Partnership for School Education KA201), którego celem było stworzenie interaktywnego narzędzia edukacyjnego odpowiadającego na potrzeby nauczycieli i wychowawców pracujących z uczniami przejawiającymi trudności behawioralne i zagrożonymi wcześniejszym opuszczeniem systemu edukacji.
W składzie zespołu opracowującego poszczególne treści, jakie tworzą także poradnik, znaleźli się przedstawiciele pięciu organizacji partnerskich: Uniwersytet w Patrze (Grecja), Amadora Inovation (Portugalia), Centrul de Training European (Rumunia), New Edu n.o. (Słowacja) i Stowarzyszenie ARID (Polska), a głównym liderem projektu był Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie.
Efektem końcowym działań projektowych jest gra edukacyjna, dostępna dla wszystkich zainteresowanych osób na stronie projektu www.projectgame.eu.
Pliki do pobrania