Aktualności

Studia podyplomowe MBA Leadership and Transformation in Church and Non-profit Organizations

02.06.2022 Oferty
Wpis może zawierać nieaktualne dane.

mba1_-_1280.jpg

 

MBA Leadership and Transformation in Church and Non-profit Organizations

Warunki rekrutacji

  • Studia dostępne są dla osób, które ukończyły studia wyższe i mają min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym.
  • Warunkiem przyjęcia na studia jest złożenie dokumentów:
    • podania,
    • CV,
    • kopii dyplomu ukończenia szkoły wyższej.
  • Rekrutacja rozpoczyna się 1 czerwca 2022 r.
  • Rozpoczęcie zajęć – październik 2022 r.
  • Zakończenie zajęć – grudzień 2023 r.

Organizacja zajęć

  • Zajęcia odbywać się będą w formie 2–3 dniowych zjazdów, w czasie których realizowane będą zajęcia dydaktyczne, spotkania, projekcje filmów i inne aktywności.
  • Zakłada się, że słuchacze w czasie zjazdów w ramach studiów poświęcą maksimum wysiłku i koncentracji na realizację procesu uczenia się.
  • Zajęcia odbywają się w języku polskim lub angielskim.

Koszt studiów

  • Pełny koszt studiów wynosi 30 000 zł + 500 zł wpisowego – czesne płatne w 3 ratach semestralnych.
  • Do kosztów studiów należy doliczyć koszty zakwaterowania i wyżywienia dla osób dojeżdżających do miejsca zajęć.

Kontakt
Pytania – Renata Wójcik
Rakowicka 27, 31-510 Kraków,
tel. 12 293 75 96,
e-mail wojcikr@uek.krakow.pl

Opis studiów
Program MBA Leadership and Transformation in Church and Non-profit Organizations to trzysemestralne studia Master of Business Administration (MBA) przeznaczone dla liderów i osób zarządzających (z min. 3-letnim stażem w zarządzaniu zespołami) instytucjami kościelnymi oraz w związkach wyznaniowych, a także organizacjami pozarządowymi głównie z obszaru spraw społecznych i charytatywnych. Studia oferowane są w języku angielskim lub języku polskim i mają charakter programu typu executive. Adresatami są menedżerowie instytucji kościelnych i organizacji non-profit wyższego szczebla oraz osoby przygotowujące się do objęcia funkcji kierowniczych.

W trakcie studiów szczególny nacisk położony jest na rozwijanie zintegrowanych kompetencji zarządczych i kształtowanie postaw otwartości na nową wiedzę i doświadczenie uczenia się od innych. Metody kształcenia mają charakter aktywizujący, włączający i ukierunkowane są na szeroką dyskusję opartą na dogłębnej lekturze, projekcji filmu, czy też analizie studium przypadku.

Wyróżniki programu

  • wyjątkowy program nastawiony na kształcenie wielokontekstowe,
  • otwartość na słuchanie i uczenie się od innych słuchaczy,
  • kluczowa rola dyskusji w procesie dydaktycznym,
  • kształtowanie kompetencji menedżerskich w oparciu o rozumienie procesów społecznych, politycznych i gospodarczych,
  • przygotowanie do pełnienia roli lidera i inicjatora transformacji instytucji, zespołów i organizacji,
  • doświadczeni prowadzący zajęcia nastawieni na kierowanie procesem uczenia się, a nie wykładaniem przedmiotu.

Cel studiów
Celem programu jest umożliwienie elitarnej grupie liderów instytucji kościelnych i organizacji non-profit zdobycia nowego spojrzenia na własną rolę w organizacjach i wspólnotach z jednoczesnym rozwojem kompetencji przywódczych i transformacyjnych. Absolwenci programu gotowi będą do podejmowania trudnych projektów menedżerskich i przeprowadzania skomplikowanych procesów zmian.

Rekrutacja: Krakowska Szkoła Biznesu UEK

Program studiów

LP PRZEDMIOT WYMIAR GODZINOWY
1 Introduction to MBA Executive Studies 15
2 Cultural Dimensions of Contemporary World 30
3 Politics and Power 30
4 Personal Leadership 30
5 Leadership in Teams and Organizations 30
6 Evolution of Church Institutions in 20th and 21st centuries 30
7 To Be Determined (students’ elective) 30
8 Finance and the Global Economy 30
9 Managerial Economics 30
10 Innovation Management 30
11 Integrated Strategic Management 45
12 Digitalization of the Contemporary World - Scenarios for the Future 30
13 Media and Successful Communication 30
14 Thesis Seminar 10
Suma 400

 

fundusze_europejskie.jpg

reczpospolita.png

unia_europejska.jpg

Informacje o cookies ....

Zapisano